Dažniausiai užduodami klausimai

Užėjus į www.flipo.lt iš karto gali pasirinkti el. parduotuvę ir pradėti formuoti prekės grąžinimą.

Rekomenduojame susikurti paskyrą. Rinkis "Prisijungti", užpildyk reikiamus laukus ir išsaugok duomenis arba pasinaudok turimais Facebook arba Google prisijungimais. Sukūręs paskyrą, naudosiesi grąžinimų platforma dar patogiau - galėsi peržiūrėti grąžinimų istoriją.

Grąžinimo kaina yra nurodyta prie kiekvienos el. parduotuvės taisyklių.

Galimi tokie grąžinamos siuntos kainų variantai:

  • Grąžinimo paslaugos įkainis S/M/L siuntoms: 2,15 eur, kurį sumoka privatus klientas pildydamas grąžinimo formą (Omniva pasilieka teisę keisti jį be papildomo pranešimo).

  • Jei el. parduotuvė taiko nemokamą grąžinimą, už siuntos grąžinimą apmoka el. parduotuvė. Tokiu atveju už grąžinimo paslaugą privatus klientas neapmokestinamas.

  • Jei el. parduotuvės taisyklėse numatoma, kad už grąžinamą siuntą el. parduotuvė išskaičiuoja iš už prekes grąžintinos sumos, pildant grąžinimo formą privačiam klientui apmokėti už siuntą nereikės, tačiau grąžinimo išlaidos bus išskaičiuotos iš jam grąžintinos už prekes sumos. Už siuntos grąžinimo paslaugą išskaičiuojama suma nurodoma prie kiekvienos el. parduotuvės informacijos.

Greičiausiai neteisingai įvedei prisijungimo slaptažodį arba jį pamiršai. Rinkis "Pamiršote slaptažodį?" ir mes Tau atsiųsime slaptažodžio atnaujinimo nuorodą į el. pašto adresą, kurį nurodei paskyros registracijos metu.

Taip, gali. Norėdamas pakeisti slaptažodį ar kitus paskyros duomenis, prisijunk prie flipo.lt ir ant savo vardo puslapio viršuje (ten, kur prisijungiant buvo prisijungimo mygtukas), suvesk naujus duomenis bei pasirink "Išsaugoti".

Kiekvienas prekės grąžinimo formos laukelis turi paaiškinimą, kokia informacija yra reikalinga.

Suformavęs prekės grąžinimą Flipo platformoje, nurodytu el. paštu gausi siuntos lipduką, kurį galėsi iš karto atsispausdinti ir pritvirtinti prie pakuotės. 

Jei neturi spausdintuvo, ant pakuotės pažymėk siuntos numerį (jį gausi ir SMS žinute) ir atsispausdink jį atvykęs prie paštomato. Paštomato ekrane pasirink „Siųsti siuntą“ arba „Privatus klientas. Anksčiau užregistruota siunta“. Pasirink „Įvesti SMS gautą kodą“ ir įvesk ekrane savo siuntos numerį.

  • El. paštu ir SMS žinute gausi siuntos adreso kortelę ir siuntos numerį.
  • Supakuok siuntą ir pažymėk siuntos sekimo numerį ant pakuotės. Rekomenduojame į siuntos vidų pridėti prekių grąžinimo aktą (prisegtas prie el. paštu išsiųsto laiško).
  • Ateik prie Omniva paštomato. Arčiausiai Tavęs esantį paštomatą rasi čia >>.
  • Paštomato ekrane pasirink „Siųsti siuntą“ arba „Privatus klientas. Anksčiau užregistruota siunta“.
  • Pasirink „Įveskite gautą siuntos numerį arba skenuokite brūkšninį kodą.“ ir įvesk ekrane savo siuntos numerį.
  • Ant siuntos užklijuok atspausdintą adreso kortelę ir įdėk siuntą į atsidariusį skyrių.

Siuntos etiketę (adreso kortelę) užklijuok ant sandarios pakuotės viršutinės dalies. Siuntos etiketė turi būti nepažeista, gerai įskaitoma bei skenuojama - tai užtikrins tinkamą siuntos apdorojimą.

Siunčiant siuntas per paštomatą:

  • S – 9 cm x 38 cm x 64 cm
  • M – 19 cm x 38 cm x 64 cm
  • L – 39 cm x 38 cm x 64 cm

Minimalūs siuntų išmatavimai: 2 cm x 9 cm x 14 cm.

Visų siuntų maksimalus svoris 30 kg.

Siuntos  turi būti supakuotos ir paruoštos laikantis Omniva siuntų pakavimo taisyklių. Daugiau informacijos apie pakuotės reikalavimus rasi  čia >>

Už siuntą galima saugiai apmokėti per Lietuvos bankų nuorodas (Swedbank, SEB, Luminor DNB ir Luminor Nordea) ir banko kortelėmis (Visa, Mastercard ir Maestro).

Mokėjimas atliekamas saugioje Maksekeskus AS paslaugų teikėjo mokėjimo aplinkoje, esančioje už flipo.lt ribų. flipo.lt svetainė neturi prieigos prie Tavo banko ir kreditinės kortelės duomenų.

Apmokėjus siuntą įsitikink, kad spustelėjai mygtuką „Grįžti pas pardavėją".

Apie dingusią siuntą turite pranešti ne vėliau kaip per 30 dienų nuo siuntos išsiuntimo.